Časopis DIREKT

V časopise Direkt přinášíme od prosince 2005 pravidelné informace z oblasti direct marketingu. Svými aktivitami podporujeme tento obor u nás, stejně jako podporujeme společnosti, které jsou poskytovateli služeb v direct marketingu. Co je náš cíl?

Chceme, aby v Česku rostlo využívání těchto komunikačních postupů. Aby klienti měli dostatek informací o nástrojích a firmách, díky kterým mohou výrazně zvýšit odbyt svých výrobků a služeb.


Časopis Direkt pravidelně publikuje úspěšné kampaně z oblasti direct mailu a neadresné distribuce z domova i ze zahraničí. Věnuje se problematice zákaznických dat, která jsou doslova klíčem k úspěchu v přímém marketingu. Čtenáři v Direktu získávají informace o lettershopech, specializovaných reklamních agenturách nebo call centrech, o mobilním marketingu, e-mailingu, věrnostních klubech, kreativitě, péči o zákazníky i prodeji.


Časopis vychází v průběhu roku desetkrát: v únoru, březnu, dubnu, květnu, červnu, srpnu, září, říjnu, listopadu a prosinci.


Pokud si přejete odebírat bezplatně časopis Direkt, registrujte se prosím.


Informace o inzerci v časopisu Direkt.

Partneři

Aktuálně

Časopis Direkt

  • Časopis pro direct marketing
  • Aktuality z ČR i ze světa
  • Výsledky světových soutěží
  • Průzkumy, analýzy, rozhovory
časopis DIREKT

Portál iDirekt

  • Server pro direct a digital marketing
  • Tipy pro úspěšný on-line marketing
  • Případové studie

Marketingové zpravodajství - iDirekt